Followers

Friday, June 10, 2011

HEY TUAN BADAN!!!!!!!!!



*yang xdak kena mngena DINASIHATKAN tdak perlu menbaca entry ini ! ! tima kasih



Sebelum aku menyerang tuan badan yang mmg akan terasa kalo baca entry aku kali ni
Ingin aku nak bertanya sikit soalan kepada tuan badan,,
*so tuan badan kalo qeti, tolong jawap !



Soalan berbunyi
TAHUKAH ANDA WAHAI TUAN BADAN BAHAWA...

1.    PERGI MENZIARAHI ORG YANG NAZAK ATAU SEDANG SAKIT ITU FARDHU KIFAYAH??

2.    PERGI BERKUNJUNG DIHARI ORG MENINGGAL JUGAK SALAH SATU FARDHU KIFAYAH??

3.    DAN YANG TERAKHIR.. PERGI KE KENDURI YANG DIJEMPUT JUGA TERGOLONG DALAM FARDHU KIFAYAH????




Aku rasa tuan punya badan ni xtau kot no??
Bkn la aku nak tunjuk kata aku pndai,
Kalo dah kita tu b**** jgn la tunjuk sngt kita tu b***** kat org. Malu sngt aih!!
Xpenah aku dengaq lagi ada org panggil makan kenduri tapi x ikhlas
Tapi itu la yang aku dan seangkatan ku kena ! !


Nak dijadikan cerita, yang memanggil kami secara tidak ikhlas tu pon *KAWAN* jugak la boley diketegorikan time skola dlu..
N smalam kenduri kawen dia,
Kami yang hot ni p la kenduri dia yang x hot tu* ha padan muka hang!!
Pastu...
Boley dak X  hangat??
Balik2 mai dirumah,, rupanya dia p cta kat P*** bkn nama sebanar mcm ni....
“SEBENAQNYA AKU BKN NAK JEMPUT SNGT PON DEPA TUH MAI KENDURI AKU”


Wah3 tuan badannnnn...
Sedap hingga menjilat jari kata2mu!!
Hello tuan badan
Kami ni pon sbnaq nya xmau p kenduri kamu tuh ok??
Buat mnambah dosa kami jea dok komen yang tu xkna yang ni xkna!!
Kalo kenduri kamu tu buat kat ISTANA ANAK BUKIT ALOR STAR ka,
Lain la cik kak oi...
Ini??? *hah mls jea nak ckp!


So
Moral of de story mory
Kalo da xikhlas tu lain kali bkn jea dlm bab2 kenduri kendara ni,
Tapi dlm suma bab la, kalo anda X ikhlas...
X payah la gagah bin perkasa nak pggil!!
Sbb kalo kamu xpggil pon, aku dan seangkatanku X hingin nak p!!
Hmmm nasib la yang kamu xpggil ni p, kalo nak harap yg kamu pggil,, tayar keta nak jejak umah kamu pon xlalu..
Opssssss soryyy.. ;)
Bdway, xrugi aku x jmput kamu hadir kenduri aku kan???
Hahhahahaaha!!!



Oh ya tuan badannnn,,,
Kalo benda yang elok kamu dah mulakan dengan tidak ikhlas
Aku rasa begitulah hidupmu seterusnya...
Itu belum dikira doa2 kami yang hadir ni...
Agak2 lepas kamu keluarkan statement gud2 kamu tuh
Aku dan seangkatan ku akan mendoakan kebaikkan kah untuk mu???
Pikir2kan lah.. J





No comments:

Post a Comment