Followers

Saturday, January 29, 2011

battle begiNss!! n' SELAMAT PENGANTIN BARU ! !


29/01/2010 
bermula nya LIGA SUPER MUSIM 2011.
first match KEDAH smalam jmpa T-TEAM
waaa mmg boley la dikata kan satu pemulaan yg baik
bg penyokong yang dtg menyokong ke stadium...
ya la first match kan..


ada yang mai nak tgk overall pembentukkan team baru
ada yang mai nak tgk import baru
ada yang mai nak tgk player kesayangan masing2
ada jugak yang mai beli tiket mahai2 semata2 nak mati hamun player maki hamun coach
knon percaturan coach xbtoi, depa la coach mlm tu ! !
org swuh beli tiket 15.00 rngt tu mai jad penonton a.k.a penyokong 
bknnya mai jad coach.. kami xmau aih coach rmai2.. < marah dia!! hee


xlupa gak,, ada yang p stdm mcm nakp UJIBAKAT AF9 da...
90min menyanyi x henti2!! 
ya allah,, stngah org pon fanatik la cik abg oi,, tap 
kalo da 90 min mnyanyi, waktu mananya tgk bola??
bkn ka beli tiket awai tad sbb nak mai tgk bola??


bila org kiri kanan marah, depa siap buat konsert plak kat org tu. hahaha
mcm2 gelagat.. pling penting yang mai menyokong dan 
sanggup mencemar duli ialah peminat no.1 bolasepak KEDAH.
KDYMM SULTAN ABDUL HALIM MUADZZAM SHAH
n
YB USTAZ AZIZAN..
sngt berterima kasih atas sokongan yang tak pernah henti2
support player.. 


berkesudahan seri 0-0
diakui kedatangan pihak lwan kali ni tampak lebih bersedia untuk menghadapi kita..
xpala first match kan...
HERO KALAH DULU ! ! hee
wlpon HERO sbnr xmain ag..
nty kan kemunculannya.. hehhee

tudia hat kata muka HERO tu.. hee
(jgn mara ha...! 


time nk blik sempat jugak la jumpa WAGS player yang da lma xjumpa
rindu.. heee
suma asek bertanya perkabaran baik dariku ! ! hehehe..
sabaq na.. hehee insyallh coming soon  !! 


n
SELAMAT PENGANTIN BARU  ! !


 wangi kot bau nasik minyak 
cik anum dan psangannya syafiq jamal 
serta
al-hafiz hamzah dan pasangannya fatihah
pada hari yang sama iaitu 5/2/2011..
(welcome to da club guyss !! ) heee
 tgu kedatangan kami ya..





Wednesday, January 26, 2011

wIsh


mahukan iNi ! !




i just want a new STILLETO ! !  *3 ok !! hee*
n
hehehehe.... 
a new.....
BLACKBERRY TORCH ! ! *1 jew* hee
i just cant wait anymore larhh...
i want it NOW !!!!




beyy...
plisss3 syg.. heeee
small metter je an an an :)
ily <3


qenyih bey qenyih ! ! ngeee



Tuesday, January 25, 2011

jaNji

biLa sNang sNgt berjaNji..


aah time tulis ntry ni mmg tgah 
mcm begang gak la kot...
dengan samwant yang bejanji 
tap hampeh... hmm sakit hati betoll

kita ni penting kan dia, 
duukan dia,
tap dia/?? nak kata pun seba xkena...

wuteverrr ! ! grrgHHH!!


#$%%$^&&*())&$@!#&?><_ !!


Monday, January 24, 2011

maNusia..



kdg2 ta fhm la ngan  manusia..
knp la ta leyh nak tgk org lbey daripada dia kan...
sometime aku pelik ngan manusia
knp suka mghukum kesalahan manusia lain tanpa usul dan sbab
yang ku rasakan ptot dipertikaikan..

hati yang hanya mmpu ketawa melihat 
permainan, lakonan dan gerak geri yang xpenah henti
dipertontonkan manusia lain..
bkn mahu diangkt dri untuk katakan 'SAYA BAGUS'
ohh X sama skali

tap alhmdllh sejauh mana kslpan yg aku pnah lakukan
msh ada jalan pulang yang sntsa terbuka
dan diampunkan tuhan,, dan aku sentiasa berharap itu
juga kpd setiap HAMBANYA yang lain.. tapiii
pelikk
knp manusia xpernah senang dengan kelebihan yang TUHAN 
berikan pada diri msing2..

mahu dibelek jugak kelebihan org
malu dipertikai jugak kecantikan org
mahu diperkotak katekkan jugak apa miliknya orgg
aku letey,, letey dengan hamba ciptaan TUHAN seperti ini yang 
bergelar MANUSIA...

xusah dibelek
xusah dipertikai
xusah diperkotak-katek kan semuanya yang milik ORANG ! !
tap berSYUKURla dengan 
kelebihan, kecatikan atau apa juga yang dimiliki oleh diri
malah BERBANGGA lah dgn pemberian TUHAN ITU

kerana bila ia ditarik kelak 
bkn shaja kecacatan yang menjadi teman
tap kebencian yang akan mengiringi kehidupan..


p/s: menulis hanya ketika diri ini masih mmpu mengucap kalimah ALLAHUAKHBAR ! !
xterlintas jari untuk menunjuk dan menuding pada hamba TUHAN yang digelar MANUSIA,,
kerna aku juga makhluk ciptaanNYA yang bergelar MANUSIA, 
yg juga setiap hembusan nafas melakukan dosa..
tap hanya untuk peringatan diri dan yang sudi membaca.. thnX<3


kita serupa,,kita hambaNYA

Tuesday, January 18, 2011

pegiNg to mr-beY !!

rin kat dya ! !


bey.. bsok xda magic da ka?? 
bey.. jgn buas tau !!
ketam satg kowt!!
hmm sy0k la tu org swuh p camp tu kan. heee 
(muka masa dpt tau suma player kna p,,sorng2 mcm apa g! hahah)
have fun auww sygg
kalo kna lari dlm gundi pon u bt tau..
u jgn main tipu na..< bkn i xtau u mcm mana! hee
cpt blik na.. trngin nak mkn sop! ngee :)


im gona miss u for a few days beyy (/
baju JGN SEPOK!! ltk dlm plastik beg yg i da siapkan auww..
slamat p na.. slamat blik tau...
i tgu u kat uma na.. 



p/s: first time dia p away after 3bln together2, thats y rsau skit.. 
insyallh everything will be fine kan bey!
amin3! !
eNjoy ya camp auww! heee
lavu<3


Saturday, January 15, 2011

caN't wait larhh ..

bBQ!!!!!


sngt pnt hari ni kuaq satu hari ngan bdk2 'gila' tuh
g beli barang nak buat bbq party 4 tomorow !! 
omy g0shhh i just cant wait bebeh!!
mesti hapening smpai pening gla an an an!  ! !
hehehe :)


mcm2 kowt beli tadih smpai over bajet
n pling malu kna p letak blik some thing yng x patot! hahahha
apa2 jea la an? BDK2 LARHHH heee <3
mmg bsok kasi gegar umah si shakira GAGA!! ngeee
jumpa bsok k all my darling sygg ku!
lav u damn shit larhh weh!!




ta sabar na lepak n bbQking wif all my darling syg muahmuah! heee

Friday, January 14, 2011

mich ! !

bey ! !

i rindu u sngt!
smalam i batuk kuat sngt bey
tap tade sape nak urutkan i
kalo ade u, wlpon u ta tau na bt ape
tap skrgnye2 u boley tgk i kan bey !!


bey!!
harini u blik la k,,
i yg ptot marakan u, tap i da ok..
really wanna hug u bey!



video
for u sygku!



bey ! !


if i make u hurt
plss fogive sygg
i never mean it! 


tmpt i just kat bahu u
n u akn beradu kat situ
i syg u <3

shutup ! !





dIaM.. !!


saya akan diam slagi saya mmpu diam
buat la sepuas hati, tap selagi saya rasa saya masih x melakukan dosa
saya akan diam dan terus diam...
dia yang tak fhm saya, saya bknnya seperti yang dia sangkakan pada saya !!
tolongla,, sama2 fhm antara satu dan lain.. 
saya diam kerana status saya!
saya bkn diam kerana saya xmpu nak lawan dia !!
sayanggggg...
kamu adalah nyawa dan nadi saya, jad tlg jgn buat saya seperti x pny hati :(
im so sick of that (
plss im begging u! 
n now plis make it ur decision.. <apa yg u nak sbnarnya #
i pon tanak bnda ni berpanjangan..
thnxQ so much for everything that u have made for today
:(



bey!! i mich u <3 :(






Thursday, January 13, 2011

SYUKURR.. *_^

JOdoH dari TuHan !!


~pada tahun 2007 kami dipertemukn dengan kuasa tuhan..
juga melalui saat yang sama seperti suma psngan becinta yang lain..
saling mengenali antara satu dan lain. Selepas lbh kurang 3 tahun menjalin kaseh
lahir di benak fikiran,,kami mahu lanjutkan kpd hubungan yang lbh disenangi
keluarga dan senang di mata pandang msyarakat. dan keputusan diambil
pada 3 JULAI 2009 cincin disarung menjadi tanda aku diikat sbgai kepunyaan sidia.
 belbagai halangan dan dugaan yang ditempuh
cemuhan,fitnah,sikap pentgkan dri msing2,dan segalanya dilayan dengan sabar dan 
kekuatan akal yang sntiasa berfikiran positif.alhamdullah.
~ 18 NOVEMBER 2010~
tarikh keramat yang dipilih untuk aku disunting menjadi keksih halal,,
dlm kehidupan seorang lelaki yg pada aku bkn sahaja mampu menjad seorang 
pembimbing di dunia,, malah di akhirat sana. 
dengan 2 kali lafaz bertempat di masjid tanjung bendahara pda pkul 2 ptg,,
saya NORIDAYU MD ALIAS 
sah DIIJABKHABULKAN dengan
MOHD FAZLIATA TAIB
* 21 NOVEMBER 2010 *
resepsi disebelah pengantin perempuan dijalan dengan suasana meriah tetapi sederhana.
disandingkan di DEWAN KOLEJ UNIVERSITI INSANIAH. dan tema yang dipilih ialah HIJAU KUNING. pernah juga dikatakan memilih tema yang agak kontrovesi,, ada pula yang menyuarakan tema warna pilihan agak kekampungan! gila atau x, kampung atau tidakk aku mahu disandingkan dengan tema tu jugak! ! alhamdllh yang dijemput dari jauh, sanak saudara hadir memeriahkan majlis,
shabat hndai juga xkurang hebatnya... terima kasih hanya luahan terbaik yang mmpu 
aku ucapkan.. 
*22 NOVEMBER 2010 *
bak kata org second battle begins la kan,,, kali ini bertema kan warna plihan si jejaka
KELABU HITAM menjadi idaman. berlansung di pekarangan rumah si teruna sendiri
beralamat KG LEMBAH PALAS, CHANGLOON KEDAH.
dirai bgaikan raja sehari, tetamu yang hadir lbh rmai berbanding di resepsi aku..
aku mula memikirkan, inilah kehidupan aku.. cinta bkn hanya memiliki dia sebagai raja dihati
tapi segalanya yang berkaitan dengan dia...
# KINI#
sesudah bergelar suami istri yang sah,, 
aku sentiasa ingin menjadi yang terbaik untuknya
dan aku tau dia begitu juga..
aku terima dialah pelamin hidupku yang ditentukan 
ALLAH SWT. ! 
*hidupnya kita sebagai umat dan hamba TUHAN ini kita diberi 3 pilihan
---> jodoh dari jin
--> jodoh dari syaitan
--> jodoh dari tuhan
padaku yakin dia adalah jodoh dari tuhan yang dikurniakan pada aku, 
untuk mengiringi aku ke SYURGA..
SYUKUR YA ALLAH :)



`TUNANGAN HATI`
3/JULAI/2009



`KEKASIH HALAL`
18/NOVEMBER/2010



`DIRI DIARAK BAGAI RAJA DAN RATU SEHARI`
21/NOVEMBER/2010
ketibaan pengantin didewan

menanti saat bacaan doa

raja sehari di karpet merah

gerbang persandingan

saat diri disandingkan

persantapan bersama ahli keluaraga tercinta

wanita-wanita pedamping hidup

turut memeriahkan majlis

mereka adalah saya <3


`INILAH DUNIAKU`
22/NOVEMBER/2010





dialah CINTA,PENGGERAK NADI,NAFAS dan SYURGA ku..